روش های جلوگیری از آلزایمر در جوانی

روش های جلوگیری از آلزایمر در جوانی

آیا می دانستید آلزایمر بزرگترین و خطرناک ترین بیماری نسل جدید است؟ آیا می دانستید که این بیماری خطرناک از سنین بسیار پایین تر از آن چه تصور می شود آغاز شده و نشانه های خود را نمایان می کند؟ آگاهی داشتید که آلزایمر به عنوان یک بیماری پیش رونده تنها به دلایل ارثی اتفاق نیفتاده و می تواند علل گوناگونی داشته باشد؟ در مورد روش های درمان این بیماری چیزی شنیده اید؟ می‌دانستید که برای کنترل این بیماری در میانسالی باید از سنین جوانی اقدام کنید؟

آلزایمر چیست و روش های پیشگیری از آن

آلزایمر، یک بیماری پیش رونده است که تاثیر خود را به صورت مستقیم بر روی مغز گذاشته و به مرور زمان حافظه ی کوتاه مدت فرد را از بین می برد. این پیش روی تا جایی ادامه خواهد داشت که فرد پیش پا افتاده ترین مسائل در زندگی خود را به یاد نمی آورد.
حتماً شنیده اید که فردی در سنین پیری دچار آلزایمر شده و حتی فرزندان خود را به یاد نمی آورد. یا فردی که دائماً در راه خانه ی خود گم می شود. علائم این بیماری خطرناک از حدود 20 سال قبل از شروع خود را نمایان می کنند.
خبر خوب این است که شما می توانید با انجام چند کار ساده و بهره گیری از روش های کاربردی، از بروز این بیماری خطرناک در سالمندی جلوگیری کنید. چطور؟ روش جلوگیری از آلزایمر در جوانی با  داروی تقویت مغز کدام است؟ با ما در ایران داروک همراه باشید تا روش های جلوگیری از آلزایمر در جوانی را برایتان بازگو کنیم.

مهم ترین نکته، جلوگیری از آلزایمر در جوانی برای همه است، نه فقط حواس پرت ها!

همانطور که قبل تر گفتیم، بیماری آلزایمر تنها به دلایل موروثی اتفاق نمی افتد و هر فردی با هر ژنتیکی را می تواند درگیر نماید. بنابراین حتی اگر جوان هستید باید روش های جلوگیری از آلزایمر در جوانی را شناخته و در جهت آن ها گام بردارید. افزایش سن و روند پیری امری غیر قابل جلوگیری است اما با کمی تغییر در سبک زندگی می توان، دوران پیری را برای خود و اطرافیان آسان تر کرد. برای جلوگیری از آلزایمر در جوانی باید:
به طور مرتب ورزش کنید. حداقل روی یک ساعت راه بروید. راه رفتن شما باید به گونه ای باشد که به میزان یک چهارم آن یعنی حداقل 15 دقیقه از زمان پیاده روی، تپش قلبتان افزایش بیابد.
یک بازنگری جدی به سبک زندگی و رژیم غذایی خود داشته باشید. رژیم غذایی شما باید تمامی مواد مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی و موارد دیگر را در خود جای دهد. برای داشتن چنین رژیم غذایی ای، باید به طور مرتب سبزیجات بخورید. غذاهای دریایی یک منبع غنی از ویتامین های ضروری و مورد نیاز مغز هستند.
یک راه دیگر جلوگیری از آلزایمر در جوانی، انجام ورزش های فکری است. مثل چی؟ شطرنج، حل کردن جدول، بازی های پرسش و پاسخ و حدس کلمات و غیره. بازی هایی که حافظه ی شما را مجبور کنند تا از خود کار بکشد. حافظه شما مثل یک ماهیچه عمل می کند و اگر می خواهید حافظه ی قوی داشته باشید و اقدام به جلوگیری از آلزایمر در جوانی نمایید، باید از آن کار بکشید.
 
قرص ممورکس، روش های جلوگیری از آلزایمر در جوانی

قرص گیاهی ممورکس، یکی از روش های جلوگیری از آلزایمر در جوانی

علاوه بر تمام مواردی که در بالا اشاره کردیم، می توانید از قرص های گیاهی برای تقویت حافظه استفاده کنید. برای انجام این کار حتماً چند نکته را مد نظر خود قرار دهید:

  1. قرص انتخابی شما حتماً گیاهی باشد.
  2. عوارض جانبی نداشته باشد.
  3. توسط یک برند معتبر تولید شده باشد.
  4. اثربخشی آن ثابت شده باشد.

قرص گیاهی ممورکس، یک گزینه ی مناسب برای جلوگیری از آلزایمر در جوانی است. این قرص تمامی مواردی که در بالا اشاره کردیم را در خود جای می دهد. ممورکس توسط گروه ایران داروک تولید می شود و با توجه به آن که در ساخت آن از هیچ گونه ماده ی شیمیایی استفاده نشده، عوارض جانبی نخواهد داشت.
در ساخت این قرص تقویت حافظه، از گیاه جینکوبیلوبا بهره گرفته شده است. جینکوبیلوبا، قدیمی ترین گیاه بر روی زمین است که بیش از 150 میلیون سال است در نواحی کشور چین می روید. این گیاه به صورت یک درخت می باشد که برگ های آن خاصیت درمانی دارند. قرص گیاهی ممورکس با عصاره ی جینکوبیلوبا ساخته شده است و می تواند به عنوان یک روش تاثیرگذار جهت جلوگیری از آلزایمر در جوانی، افزایش تمرکز، درمان سرگیجه و وزوز گوش مورد استفاده قرار گیرد. 
ممورکس سبب افزایش گردش خون در مغز شده و به همین علت به بهبود فعالیت آن و تقویت حافظه کمک خواهد کرد. اصلی ترین تاثیر ممورکس جلوگیری از انسداد شریان های محیطی و بهبود عملکرد قلب است که به همین ترتیب خون رسانی به مغز نیز بهبود خواهد یافت.
این قرص سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است و می تواند از تجمع پلاکت ها در مغز جلوگیری نماید. برای جلوگیری از آلزایمر در جوانی و تهیه ی قرص ممورکس، می توانید به سایت ایران داروک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید