برای تقویت حافظه چه بخوریم | گیاهی و بدون نسخه پزشک

برای تقویت حافظه چه بخوریم

در دنیای پر از تکنولوژی امروز که برای ثبت هر چیزی می توانیم از تلفن های هوشمند خود استفاده کنیم، ممکن است فکر کنیم که حافظه و تقویت آن چندان هم ضروری نیست. در گذشته لازم بود تا شماره تلفن ها را از بر کنیم، تاریخ تولد نزدیکانمان را حفظ کنیم و به یاد بیاریم که وقت دندانپزشک خود را دقیقاً در چه روز و ساعتی تنظیم کرده ایم. اما امروزه تمام این کارها را گوشی موبایل و نرم افزارهای گوناگون برایمان انجام می دهند. همانطور که می دانید، حافظه به قسمتی از مغز ارتباط دارد که درست مانند یک ماهیچه اگر از آن استفاده و تقویت نشود، به مرور زمان ضعیف شده و قدرت خود را از دست خواهد داد. هیچ کدام از ما دوست نداریم در سنین میانسالی و پیری، یک کم حافظه ی فراموشکار باشیم، درست است؟ اما برای جلوگیری از این اتفاق در آینده، از امروز باید تقویت حافظه را آغاز کنیم. اما برای تقویت حافظه چه بخوریم که هم تاثیرگذار باشد و هم گیاهی؟ با ما همراه باشید تا برایتان بازگو کنیم.

سوال اساسی: برای تقویت حافظه چه بخوریم؟

اولین چیزی که می تواند برای تقویت حافظه ی شما از سنین کودکی تا پیری و میانسالی موثر باشد، تغذیه و سبک زندگی ای است که برای خود دارید. پیش از هر چیزی باید بدانید که مهم ترین چیزی که می توانید برای تقویت حافظه ی خود انجام دهید، خوردن مواد غذایی سالم و موثر است. اما برای تقویت حافظه چه بخوریم؟ من به شما می گویم چه چیزهایی را به رژیم غذایی روزانه ی خود اضافه کنید تا حافظه ای فولادین داشته باشید. این مواد غذایی عبارتند از:

  • قهوه
  • چای (انواع سیاه، سبز، سفید و غیره)
  • آجیل مخلوط (ترجیحاً خام)
  • انگور قرمز
  • گوجه فرنگی
  • زردچوبه
  • روغن زیتون
  • شکلات تلخ
  • آووکادو
  • انواع ماهی مانند سالمون
  • گردو
  • کلم بروکلی
  • و غیره

به طور کلی مواد غذایی شامل امگا 3، 6 و 9، مواد شامل ویتامین های گروه B، آهن، سبزیجات و ترکیبات سرشار از فیبر، می توانند در تقویت حافظه ی شما تاثیرگذار باشند. حال که فهمیدیم برای تقویت حافظه چه بخوریم، بد نیست بدانید، فعالیت های بدنی و ذهنی شما نیز می تواند در تقویت حافظه تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال:
پیاده روی کنید، جوری پیاده روی کنید که حداقل 15 دقیقه در روز به این وسیله ضربان قلب شما افزایش یابد. این امر کمک می کند تا سلامت قلب شما تضمین شده و در نتیجه حافظه تان نیز تقویت گردد. بازی های فکری کنید، جدول حل کنید، شعر حفظ کنید و به طور کلی از حافظه ی خود کار بکشید تا سبب تقویت هرچه بیشتر آن شوید. ورزش روزانه را به یک عادت برای خود تبدیل کنید. هیچ چیز مثل ورزش کردن نمی تواند منجر به تقویت حافظه ی شما شود. در هنگام فکر کردن به این سوال که برای تقویت حافظه چه بخوریم، علاوه بر سبک زندگی و عادات غذایی روزانه، برخی داروهای گیاهی هستند که بدون نیاز به نسخه ی پزشک و با اثرگذاری زیاد می توانند به تقویت حافظه ی شما کمک کنند. یکی از این داروهای گیاهی، قرص ممورکس ایران داروک است.

ممورکس، قرص گیاهی برای تقویت حافظه 

ممورکس، قرص گیاهی فوق العاده برای تقویت حافظه

برای تقویت حافظه چه بخوریم؟ در یک کلام ممورکس را به شما پیشنهاد می کنیم. این قرص، دارویی گیاهی است که از گیاه جینکوبیلوبا ساخته شده است. این گیاه را با قدمت 150 میلیون ساله، می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین گیاهان روی زمین دانست. جینکوبیلوبا در چین روییده و سال های سال است که توسط مردم این ناحیه به عنوان گیاه دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. قرص ممورکس با وجود این گیاه می تواند تاثیر مستقیمی بر تقویت سیستم عصبی گذاشته و در نتیجه حافظه شما را تقویت نماید. به علاوه این قرص می تواند تمرکز شما را افزایش داده و با مصرف مداوم، در پیشگیری از آلزایمر موثر باشد و به عنوان داروی تقویت مغز عمل نماید.
اصلی ترین تاثیر قرص ممورکس، بر طرف کردن اختلال ها و علائمی است که باعث کاهش میزان گردش خون در مغز شده اند. این کاهش گردش خون سبب می شوند تا حافظه به درستی کار نکند. ممورکس به درمان آلزایمر، تقویت حافظه و پیشگیری از زوال عقل کمک می‌کند. این قرص سرشار از خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند روند فعالیت رادیکال های آزاد را خنثی کنند. برای دریافت اطلاعات کامل تر در مورد این قرص می توانید به سایت ایران داروک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید