جدیدترین روشهای درمان آلزایمر کاملا گیاهی

جدیدترین روش‌های درمان آلزایمر

آلزایمر، بیماری پیش رونده ی زوال عقل است که به یکی از بزرگترین بیماری های قرن اخیر تبدیل شده است. در این بیماری، فرد به مرور زمان حافظه ی کوتاه مدت خود را از دست می دهد تا جایی که ساده ترین مسائل، افراد خانواده و آدرس خانه ی خود را نیز به خاطر نمی آورد. به طور کلی، آلزایمر یک اختلال عصبی پیش رونده است که عموماً به دلایل ارثی ایجاد می شود. امروزه این بیماری تنها ریشه ی ارثی نداشته و به دلایل گوناگونی ایجاد می شود. علائم آلزایمر می توانند تا حدود 20 سال پیش از ابتلا خود را نمایان کنند. هرچه سریع تر درمان آلزایمر را آغاز کنید، سریع تر به نتیجه خواهید رسید و احتمال بهبودی شما بیشتر می باشد. در این مقاله از ایران داروک، جدیدترین روش های درمان آلزایمر که بر پایه ی گیاهی هستند را بررسی می کنیم.

همه چیز درباره جدیدترین روش های درمان آلزایمر

با توجه به پیش رونده بودن بیماری آلزایمر، تشخیص این بیماری در مراحل اولیه و درمان آن توسط طب نوین تقریباً غیر ممکن است. در بررسی جدیدترین روش های درمان آلزایمر، طب سنتی و بهره گیری از گیاهان دارویی، اثرگذاری بیشتری بر روی کاهش سرعت بیماری داشته اند. باید توجه داشته باشید که اگر روش های درمان گیاهی آلزایمر را از سنین جوانی آغاز کرده و به صورت مستمر ادامه دهید، می توانید اطمینان داشته باشید که در سنین پیری دچار این بیماری نخواهید شد. پیش گیری از بیماری از درمان خود بیماری اهمیت بیشتری دارد. روش های جلوگیری از بیماری آلزایمر عبارتند از:

  • پیاده روی تند روزانه حداقل به مدت 15 دقیقه
  • رژیم غذایی سالم سرشار از سبزیجات و مواد مغذی حاوی آهن و ویتامین B
  • استفاده مکرر از غذاهای دریایی
  • افزایش سلامت قلب (به جهت تاثیرگذاری در خون رسانی به مغز)
  • ورزش مغز با استفاده از بازی های فکری، جدول حل کردن و موارد مشابه دیگر
  • فعالیت فیزیکی مرتب و ورزش روزانه

علاوه بر موارد مهم مربوط به سبک زندگی که می تواند در پیش گیری از بیماری آلزایمر موثر باشد، طبق تحقیقات انجام شده در مورد جدیدترین روش های درمان آلزایمر، یکی از تاثیرگذار ترین گیاهان بر درمان آلزایمر، گیاه جینکوبیلوبا است. 

عصاره خشک برگ جینکوبیلوبا یا درخت کهن دار موثر در درمان آلزایمر

جینکوبیلوبا و درمان آلزایمر

جینکوبیلوبا، قدیمی ترین گونه ی گیاهی بر روی زمین است که از حدود 150 میلیون سال پیش در نواحی به خصوصی از کشور چین می روییده. جوان ترین درختان جینکوبیلوبا در حدود 2500 سال قدمت دارند. بر اساس بررسی های جدید انجام شده بر روی این گیاه، جینکوبیلوبا تاثیر شگفت انگیزی بر روی تقویت سیستم عصبی و در نتیجه درمان آلزایمر دارد. مهم ترین اثر گیاه جینکوبیلوبا، تقویت حافظه، جلوگیری از زوال عقل، افزایش تمرکز و در نهایت درمان آلزایمر است. استفاده از عصاره خشک شده برگ های گیاه جینکوبیلوبا را می توان به عنوان جدیدترین روش های درمان آلزایمر شناسایی کرد.

تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر با قرص گیاهی ممورکس

همانطور که قبل تر گفتیم، بهره گیری از طب گیاهی و سنتی تاثیر بیشتری بر درمان آلزایمر دارند. طبق بررسی های انجام شده بر روی گیاهان دارویی موثر، گیاه جینکوبیلوبا، برای پیشگیری و درمان آلزایمر و بهبود زوال عقل، اثر درمانی فوق العاده ای داشته است. قرص گیاهی ممورکس، با بهره گیری از همین گیاه توسط گروه دارویی ایران داروک تولید شده است. برگ های خشک شده و استاندارد شده ی گیاه جینکوبیلوبا در ساخت این قرص استفاده شده اند. این قرص می تواند اختلالات و علائم ناشی از محدودیت های گردش خون مغز که منجر به کم شدن حافظه، سرگیجه، سردرد و وزوز گوش می شود را درمان کند. 
یکی دیگر از کاربردهای قرص گیاهی ممورکس، درمان اختلالات عروق و در نهایت درمان آلزایمر است. ممورکس می تواند اختلالات انسدادی شریان های محیطی و قلبی را بهبود ببخشد. با توجه به خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی گیاه جینکوبیلوبا، قرص ممورکس در کاهش اثرات رادیکال های آزاد اثر شایانی دارد. به همین علت است که از اعصاب محافظت کرده و از تجمع پلاکت ها جلوگیری می کند. برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی قرص ممورکس می توانید به سایت ایران داروک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید