معرفی ملین طبیعی در دوران بارداری، گیاهی و بدون نسخه پزشک

معرفی ملین طبیعی در دوران بارداری، گیاهی و بدون نسخه پزشک

یبوست، یک بیماری رایج در میان مادران باردار است. همانطور که می دانید، مواد غذایی پس از هضم در معده و جذب در روده ی کوچک وارد روده ی بزرگ می شوند. این مواد پس از جذب آب داخل آن ها توسط روده ی بزرگ، به کمک حرکات انقباضی روده به سمت مقعد هدایت شده و در نهایت دفع می شوند. در دوران بارداری و با بزرگ شدن رحم، به روده ی بزرگ فشار وارد شده و همین امر سبب می شود تا عملکرد روده ی بزرگ مختل شده و یبوست اتفاق بیافتد. درمان یبوست در دوران بارداری بسیار حیاتی است. چرا که علاوه بر آزار دهنده بودن این معضل برای مادر، نمی توان به هر روش و با هر دارویی، یبوست دوران بارداری را درمان کرد.
تغذیه ی مادر در دوران بارداری به صورت مستقیم بر روی جنین تاثیر می گذارد. هر آنچه در این دوران می خورید، از آب و نوشابه تا داروهای مسکن، می تواند بر سلامت کودک شما تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد. به همین علت است که برای درمان بیماری ها در دوران بارداری، از جمله یبوست، نمی توان از هر ملین و یا مسهلی استفاده کرد. یکی از راه‌های درمان یبوست بارداری، استفاده از ملین های طبیعی در دوران بارداری است که کاملاً گیاهی بوده و نیازی به نسخه ی پزشک نداشته باشند.

برای درمان یبوست دوران بارداری چه باید کرد؟

یبوست دوران بارداری، یک مشکل رایج در میان اکثر مادران باردار است. علت ایجاد این مسئله، همانطور که گفتیم بزرگ شدن رحم و ورود فشار به روده ی بزرگ است که عملکرد آن را مختل می کند. به طور کلی، تغذیه و سبک زندگی ارتباط مستقیمی با عارضه ی یبوست دارد. اگر شما عادت دارید غذاهای چرب و کم فیبر مصرف کنید، به خوردن میوه ها و سبزیجات علاقه ای ندارید و فعالیت بدنیتان خیلی کم است، باید بگویم تنها راه چاره برای شما، سوختن و ساختن با یبوست یا استفاده از ملین و مسهل است. البته اگر دچار یبوست دوران بارداری شده اید، آن چه مشخص است، تاثیر مستقیم سبک زندگی ناسالم شما بر سلامت فرزندتان است. پس اولین مرحله برای درمان یبوست دوران بارداری، تغییر سبک زندگی و خوردن غذاهای سالم و پر فیبر، مصرف سبزیجات و میوه، نوشیدن آب کافی و ورزش های سبک است. 
به احتمال زیاد، پس از رعایت کردن تمام نکاتی که در بالا ذکر کردیم هم با مسئله ی یبوست روبه رو هستید. اما چه باید کرد؟ راهی که دارید استفاده از چند تا از ملین های طبیعی در دوران بارداری است. ملین هایی که به هیچ عنوان در ساخت آن ها از ترکیبات شیمیایی، قند و ترکیبات آسیب زای دیگر استفاده نشده باشد و بتوان از آن ها بدون مشورت با پزشک استفاده کرد. ملین های طبیعی در دوران بارداری کمک می کنند تا یبوست درمان شود و در عین حال مشکلی برای جنین پیش نیاید. یکی از این دسته ملین های طبیعی در دوران بارداری، پودر موسیلیوم فورت از ایران داروک است.
 

 درمان یبوست بارداری با ملین های طبیعی در دوران بارداری

 

پودر موسیلیوم فورت ملین طبیعی در دوران بارداری

موسیلیوم فورت، یکی از شناخته شده ترین ملین های طبیعی در دوران بارداری است که کاملاً طبیعی بوده و هیچ گونه ترکیبات شیمیایی مضر ندارد. این پودر را می توان برای درمان یبوست در دوران بارداری مورد استفاده قرار داد و بدون داشتن دردهای شکمی، از شر یبوست خلاص شد. در ساخت این پودر ملین طبیعی از گیاه اسفرزه استفاده شده است. گیاه اسفرزه باعث می شود تا حجم مدفوع داخل روده ی بزرگ بیشتر و نرم تر شود و در نتیجه عمل دفع با سادگی بیشتری انجام شود. این محصول، در طمع های مختلفی مانند پرتقال، آناناس، چند میوه، موز، سیب، شکلات، توت فرنگی و تمشک تولید شده است و برای استفاده از آن می توان یک یا دو ساشه از پودر را درون یک لیوان آب یا آبمیوه حل کرده و بعد از ایجاد حالت موسیلاژی شب هنگام نوشید. مصرف پودر موسیلیوم فورت، به دلیل عدم وجود ترکیبات شیمیایی، قند و مواد شیمیایی خطرناک، در دوران بارداری، در سالمندان، برای کودکان و غیره مناسب است. اگر به دنبال ملین های طبیعی در دوران بارداری هستید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت ایران داروک زده و اطلاعات کامل پودر موسیلیوم فورت را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید