همه چیز درباره ملین بدون عوارض و بدون نسخه

ملین بدون عوارض و بدون نیاز به نسخه پزشک

درمان یبوست به عنوان یک عارضه ی آزار دهنده و رایج، امری بسیار مهم و حیاتی است. ممکن است راه های مختلفی را برای درمان یبوست امتحان کرده باشید. مهم ترین آن ها، خوردن مواد غذایی ملین مانند آلو است. حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است که در هنگام گفت و گو در مورد یبوست به شما پیشنهاد می کنند: آلو بخور! درست است، آلو و مواد غذایی بسیار زیاد دیگری هستند که می توانند در درمان یبوست تاثیرگذار باشند، اما در صورت بروز چنین عارضه ای، خوردن مواد غذایی به تنهایی نمی تواند کمک کننده باشد. به طور معمول، برای درمان یبوست، مجبور خواهید بود تا از انواع داروهای ملین استفاده کنید. اگر شما هم در دسته افرادی باشید که به سلامت خود اهمیت ویژه ای می دهید و حساسیت خاصی برای انتخاب داروها و مواد خوراکی دیگر دارید، حتماً به دنبال یک ملین بدون عوارض برای خود می گردید. اما کدام ملین بدون عوارض است؟

ملین بدون عوارض یعنی چه؟

همانطور که گفتیم، در بیشتر موارد در صورت بروز یبوست، مواد غذایی به تنهایی نمی توانند کمکی به درمان این بیماری در شما کنند. به همین علت است که نیاز خواهید داشت تا از داروهای ملین استفاده کنید. اگر یک ملین بدون عوارض می خواهید، باید بگویم همچین ملینی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • بدون قند باشد: عدم وجود قند، علاوه بر این که ملین را برای استفاده ی افراد دیابتی و دچار قند امکان پذیر می کند، منجر به بروز چاقی نیز نخواهد شد.

  • باعث ایجاد نفخ نشود: بسیاری از ملین ها ممکن است شما را دچار دل درد و احساس نفخ کنند. یک ملین بدون عوارض، این مسئله را به همراه نخواهد داشت.

  • ملین بدون عوارض، در دوران بارداری هم قابل استفاده است: با توجه به حساسیت این دوران، اگر یک ملین برای استفاده در دوران بارداری امکان پذیر باشد، می توانید اطمینان داشته باشید که بدون عوارض بوده و ترکیبات شیمیایی ندارد.

در کنار استفاده از ملین بدون عوارض، می توانید برای پیش گیری از ابتلای مجدد به این بیماری، به مرور زمان سبک زندگی خود را نیز تغییر دهید. چرا که سبک زندگی، عادات غذایی و فعالیت فیزیکی شما می تواند نشان دهند که شما در آینده دچار یبوست خواهید شد یا خیر. بنابراین استفاده از مواد غذایی زیر را به رژیم غذایی روزانه ی خود اضافه کنید:

  • آلو، روغن زیتون، اسفناج، موز، انجیر، نارگیل

  • نوشیدنی هایی مانند: آب گرم ناشتا، قهوه تلخ، چای کم رنگ

  • انواع حبوبات مانند لوبیا و نخود

مرتب ورزش کنید. اگر نمی توانید به باشگاه بروید حداقل روزی 30 دقیقه پیاده روی کنید. فراموش نکنید یکی از راه های رهایی همیشگی از یبوست، پیاده روی روزمره است. می توانید از دم کرده های گیاهی نیز استفاده کنید. برخی گیاهان هستند که می توانید از آن ها برای درمان یبوست استفاده کنید. این گیاهان مثل گیاه سنا، دانه گشنیز و گیاه اسفرزه در درمان یبوست موثر هستند. اما مصرف نادرست و بیش از اندازه ی آن ها ممکن است شما را دچار عارضه های جدی از جمله اسهال کند. بنابراین بهترین روش، استفاده از ملین بدون عوارض و گیاهی است که بتوانید طبق دستورالعمل مکتوب آن را مورد استفاده قرار دهید.

 ملین گیاهی بدون نیاز به نسخه پزشک

پودر موسیلیوم فورت، ملین گیاهی بدون نیاز به نسخه پزشک

پودر موسیلیوم فورت، یک ملین بدون نیاز به نسخه پزشک است که توسط شرکت ایران داروک در طعم‌های مختلفی مانند آناناس، شکلات، پرتقال و بسیاری طعم های دیگر تولید می شود. در بسته بندی این پودر ملین، تعدادی ساشه است که می توانید در آب یا آبمیوه حل کرده و بعد از ایجاد حالت موسیلاژی روزی یک یا دو لیوان مصرف کنید. در تولید این ملین بدون عوارض تنبلی دستگاه گوارش، از گیاه اسفرزه استفاده شده است که در افزایش حجم مدفوع و نرم کردن آن و در نهایت راحت تر کردن عمل دفع موثر خواهد بود. پودر موسیلیوم فورت، یک ملین بدون عوارض برای دستگاه گوارش است. چرا که این ملین فاقد قند بوده و هیچگونه تاثیری بر حرکات دستگاه گوارش نداشته در نتیجه باعث تنبل شدن روده و ایجاد عادت نمی شود. این ملین را می توان برای درمان یبوست در بارداری مورد استفاده قرار داد. موسیلیوم فورت برای اهداف لاغری هم مورد استفاده قرار می گیرد. این ملین برای استفاده‌ی کودکان تا سالمندان مناسب می باشد. برای تهیه ملین بدون عوارض تنبلی دستگاه گوارش، می توانید به سایت ایران داروک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید

ویدئو مرتبط

مقاله ای مرتبط با محصول یافت نشد.